Dans

idag gick jag i skolan till 15.10, sista lektionen hade vi bild så det var roligt, sen åkte jag hem och tog nåt att äta och sen åkte jag in på moppen till stan för att träna hos sjukgymnasten. när jag var färdig med det så åkte jag hem igen och nu sitter jag här och skriver :) nu ska jag äta middag med mamma och sen ungefär halv 7 så tar jag mig in till stan på moppen igen för att dansa :) jag brukar dansa med My men nu när hon är sjuk så får jag väl dansa själv, tråkigt :( fast det går nog bra för jag har ju dansat själv förut :) sen efter dansen så ska jag oxå mysa framför tv:n och se när alla sjunger falskt och konstigt i idol :)
ha en mysig kväll! :)

Kram Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0