oj oj oj

nu har jag inte skrivit på ganska länge men jag kan berätta lite om hur början på min vecka har varit:) i måndags gick jag i skola och sen när vi hade slutat åkte jag hem och tog det lite lungt innan fotbollsträningen. idag, tisdag, gick jag i skolan, när jag kom hem åt jag våfflor med pappa. sen åkte jag till stan för att träna hos sjukgymnasten. efter det gick jag lite på stan och väntade på att My skulle komma ner. under tiden gick jag på mcdonalds och köpte en mc flurry magnum brownie, den var god:) när My kom så satt jag fortfarande på mcdonalds men senare gick vi på stan tills våran dans började kl 19.00. efter dansen som slutade 20.00 tog jag moppen hem för att titta på idol 2010:)
nu sitter jag här men jag ska nog gå och duscha och borsta nu, godnatt! :)

Kram Johanna <3

ps. om ni undrar varför sandra inte har skrivit nå så är det för att hon är sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0