skola igen:(

Nu har jag blivit frisk och idag går jag i skolan för första gången denna vecka. Jag försökte ha kul i helgen men det gick sådär..sprang runt på stan på kulturnatten i lördags fast jag fick åka hem efter några timmar för jag var så sjuk så jag inte kunde prata och det kändes som jag höll på att dö..typ. Fick sitta på elevhemmet o äta cupcakes hela helgen istället. När jag och Jenny skulle handla ingredienser till cupcaksen handlade vi så mycket att vi inte klarade av att bära hem grejorna så det var tur att vi hittade en vagn i ett dike bredvid willys som vi kunde dra hem grejorna i, nu står vagnen parkerad bland alla cyklar utanför elevhemmet. Puss och Kram Sandra:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-16 @ 11:45:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0