Stan

Idag vid ett ungefär, åkte jag in till stan för att träffa My:) vi såg när de invigde torget och när alla dansade, det var roligt men man såg inte så mycket så då och då gick vi och tittade i lite affärer. det är alltid roligt att gå på stan med My för vi gillar samma kläder och typ allting. sen åkte vi hem till mig vid fem och åkte lite rullskridskor på gatan. det var jätteroligt men ganska jobbigt för fötterna efter en stund så då åkte vi hem och tittade på filmen, salt, den var bra men jag förstod inte så mycket men om man tittar en gång till så förstår man nog mer:)
My gick nyss hem så nu ska jag slå mig ner framför tv:n :) imorn är det skola och det är såå tråkigt...

Kram Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0